05 februari 2009

Riktiga människor

Igår var jag med en massa för mig kända och viktiga människor på en Bistro. Jag satt centralt och kunde se alla ansikten, antingen genom att snurra lite på mig eller genom att kika via en stor spegel. Jag satt där jag satt, vaken, helt avslappnad och bara stornjöt. Medan min blick svepte förbi alla gång efter gång for det genom min trötta skalle att jag hade det enormt bra just där och då. 40 individer från denna grupp i ett rum, helt olika som individer men enormt bra som en grupp. Skillnaden på denna gruppen av människor och många andra grupper jag känner till är att denna enbart består av bra, intresserade, ärliga och riktiga individer. Denna grupp kommer för alltid att vara en helt unik grupp för mig. Tack för att denna grupp finns.

Inga kommentarer: