17 januari 2010

Hur ofta kommer det inlägg?


Fick denna fråga mailad till mig av några personer. Och för att verka väldigt ansatt och upptagen så väljer jag även att svara här:)

Det har kommit minst ett inlägg om dagen sedan bloggen öppnades i oktober 2008. Jag skriver oftast inläggen på lördagar eller söndagar. Då försöker jag att skriva ett inlägg för varje dag som publiceras efter klockan nio på morgonen.

När jag startade bloggen hade jag bestämt mig för att bara skriva när lusten föll på. Jag hade dessutom bestämt mig för att bara skriva via mobil och på resor och flyplatser. Fick dock en del relevant skäll för att jag var slarvig när jag skrev och aldrig kollade stavning eller korrläste. LMS gav mjuk och snäll feedback medan Rockstjärnan sade att jag skrev under hans sons nivå. Flera tyckte också att jag skulle skriva oftare. Andra sade att jag bara skulle skriva om mode. Skället om att det är för lite mode kvarstår. Gällande modet funderar jag på att skärpa mig och skriva mer om mitt stora intresse.

Nåväl, ambitionen är fortfarande att det skall publiceras ett inlägg om dagen. Och när jag har mer på hjärtat som jag vill skriva, så kan det bli fler skrivna på helgerna. Därmed blir det ibland fler inlägg publicerade per dag.

I samma andetag kan jag erkänna att jag till sade till en kollega för några dagar sedan att jag kanske bara slutar med den någon dag. Skall faktiskt vara en avkoppling och ett nöje att kludda ned funderingar. Än så länge är det precis de sakerna.

Tack!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag dyker in och kikar varje dag här på bloggen. Den är jättebra. Min önskan är att du ska skriva ännu mer. Kan du inte göra det? Hinner du? Skriv gärna mer om mode också. Jag tror att det är mode eller reklam du jobbar med och när du berör mode och reklam så blir jag enormt nyfiken. Tycker dessutom att det är kul att det är omöjligt att få reda på vem du är.

Digging Mister Rare/X

Anonym sa...

Skriv tio ggr om dagen och börja göra intervjuer med alla du känner som vi faktiskt vill höra hur de funkar. Du är grym King RaRe!

Jonas

Anonym sa...

Skriv flera gånger om dagen! Segt att vänta ett helt dygn mellan inläggen. Och om bi är fler som börjar kommentera så får du svara oftare.
;)
Puss Mia

Anonym sa...

Wow! Det är många som kommenterar idag. Jag tycker det är fullt tillräckligt med så som det är nu. Du är mer produktiv och produktiv än många av de som har betalt för att få vettiga saker ur sig.

Precis lagom som det är. Du får gärna skämma bort oss med fler av dina egna funderingar och bilder på dina egna kläder!!!:):):)

Kram Ann

Anonym sa...

Oj, skulle vara ...produktiv och intressant...

Ann

Anonym sa...

Skriv, skriv, skriv
Läser så ofta vi kan

L och A

Anonym sa...

Vi är överlyckliga för allt du skriver! Bloggen e grym och du e bäst!

Johan och Karin