23 maj 2009

Gregor

Låt oss kalla honom Gregor. Gregor finns och det finns många Gregor. Jag beskriver honom som en man i övre medelåldern med en tillsynes normal familj. Gregor anses av många som en ganska framgångsrik person. Han har ett jobb där han anser att det tillhör jobbet att synas mycket bland folk och att det är självklart att man skall klara att dricka en del. Män som Gregor skall ju klara att dricka en del, det är ju en väsentlig del av affärerna.

Gregor, eller åtminstone en av dem, kom fram till mig och mitt sällskap på en restaurang för ett tag sedan. Han pratade givetvis om hur affärer och marknadsföring och hur det skall gå till enligt honom och enligt Kotler. Alla meningar började givetvis med ”Det är så här va…”. Ingen av oss hade bett om något andra klassens föredrag i allmänhet eller hans taffliga utläggningar i synnerhet. Gregor fortsatte dock sitt föredrag ett bra tag till.

Gregor brukar vara bra på kvinnor också, det är en del av manligheten. En del Gregor jag träffat genom åren har försökt att lära mig att alla kvinnor är lika och att alla kvinnor är ute efter samma sak, och det är självklart Gregors pengar. Han är ju självklart ganska tät, så framgångsrik som han är.

Gregor och några andra Gregor går alltid på Svenne Viking och på de Allsvenska matcherna i Little Village och på ett par av de uteställen där de kan umgås med en massa andra dinosaurier.

Gregor har flera gånger handlat sex av prostituerade i flera länder. Gregor hade förra veckan betalsex med en svensk tjej på ett hotell i Katrineholm. Gregor har även alkoholproblem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Finns några sådana ja... En av dem sprang vi kanske på igår i en korridor tillsammans?
Mr T

Anonym sa...

Jag skall klura ut vem detta är. Jag tror att det handlar om en enda person.

Unknown sa...

MrT! Vet ej vem du menar, men framför allt vet jag ej vem du är:)

Anonym! Lycka till:)!