22 maj 2009

Skönt sällskap


Detta var en bra dag. Att det var en bra dag var lite väntat. Åt en kalasgod brunch med och hos Familjen Fabulous och tog sedan en lång och skön promenad genom Little Village med lagom mycket uppmärksamhet. Fast allt detta var som vilken dag som helst.

Tidig kväll var jag bland många av de jag gillar och det var trevligt. Allting utom det viktigaste var fantastiskt! Fast det viktigaste kunde bara få av oss påverka.

På kvällen hade jag en suverän middag på Caleo med LMS och Guvernören. Vi satt vid det vanliga runda bordet i hörnet och maten, folket, servicen och stämningen var lika bra som det alltid är på Caleo. Det som ej var som vanligt var sällskapet. Sällskapet bestod av LMS, som ni läser ofta om här. Han är en person som ständigt utvecklas och förändras och som jag alltid känner mig så enormt lugn med. Vi hade denna afton förmånen att Guvernören ville ta ledigt från det vanliga livet.

Insåg när jag kom hem hur kul det varit att sitta i sådant fantastiskt sällskap en kväll och prata om allt möjligt. Vi har lärt känna varandra genom Mitt lag och är enormt olika i övrigt. Jobbar i olika branscher och lever helt olika liv.

Det kanske är just det jag gillar mest med umgänge. Att det skall vara så blandat som det går.

4 kommentarer:

Anonym sa...

lite, lite, lite pytte avis då ra!
Ha en topphelg nu som grädde på det berömda moset!
P.F

Anonym sa...

Skulle också gärna vara avundsjuk...om jag bara visste vilka dessa individer är; Guvernören, Rockstjärnan (Kan det vara Olle L?), LMS (Är nog Pelle B)MrRare(hm...?), Fastighetskungen m.fl.... Någon djävla gång skall jag klura ut det. Tills dess så är det bara, att något tjurigt, fortsätta att läsa denna bloggen. Som är djävligt kul och bra. Trägen skall vinna. Heja GAIS!

Anonym sa...

Olle Ljungström ÄR RockstjärnA, inte ...an!
Go GAIS

Anonym sa...

Tror att du skall intervjua en annan Rockstar idag?