19 maj 2009

Ungefär en procent

Ungefär en procent av alla som läser inlägg på bloggar väljer att kommentera. Jag ser gärna att du kommenterar vad du tycker när du läst något jag skriver. Jag skriver på lördagskvällarna eller innan jag somnar och publicerar under veckorna. Tycker att det vore kul om du som gentjänst orkar trycka in några ord. Jag har fått fler kommentarer det senaste och tycker att det är kul, så jag vill inte skrika efter för mycket, men vill säga att jag blir väldigt glad när du skriver en kommentar eller två.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart ska vi skriva kommentarer:)
P.F

Anonym sa...

Anklagar du den du säger är Din stjärna för att vara en fluktare?:) Slå bananerna på torsdag!!!

Anonym sa...

Det var säker inte så han menade, och jag tar inte illa upp för han skäller på ER;)
förresten, jag trodde det var Kiwi på torsdagar, men jag kan ha fel där....ber om ursäkt i så fall!
P.F