06 maj 2009

Längtar redan


LMS har varit och hälsat på Mentorn i Little Village. Jag vet att Mentorn hade dåligt samvete att han knappt hunnit träffa honom och det är inget mot vad jag har. Hade velat ha ett par heldagar på gator, i butiker och på restauranger med LMS. Han är alltid lika intressant och klurig at diskutera med. En av de personer som jag tycker är bättre än jag själv på att läsa personer och en av de där personerna som jag lär mig filosofi, moral och snor mycket funderingar från. LMS hann förbi ett par butiker själv, men givetvis hann vi med ett besök på W19 för ytterligare RaRe inköp. Ännu roligare var faktiskt att LMS fick träffa Stylisten och Fixaren och delar av Familjen Fabolous.
Längtar redan tills LMS kommer till byn nästa gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

LMS=Pelle Blohm?