16 augusti 2009

Ännu en skön dag utan agenda

Satt hos Rosa Pantern på förmiddagen och han skulle precis börja jobba med och för mig. Då kom det ett textmeddelande från Fixaren om att det behövdes hjälp. En av två planerade punkter för dagen var borta. Blev en skön dag med några av the RaRe one's. På kvällen var det dags för den andra planerade punkten. LMS med följe landade från jobb i London och de ville gå till sin favvorestaurang Caleo, som har blivit lite stamhak för deras arbetsgrupp. Vad som var trevligt var att det var fler som slöt upp. Det blev Barbie och Ken, Ekonomen och Fixaren. Träffade även Fastighetskungens flickväns vänner. Alltid en trevlig syn.
Innan jag slöt ögonen på kvällen tänkte jag, precis som jag gör allt oftare, på förmånen av att ha många olika runt sig. Och förmånen av att knappt ha en agenda för dagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som jag känner MrRaRe så har du alltid en agenda. Men jag vet att ganska få vet att du kan vara grym på att stänga av det du vill och vara monitor. Ser däremot fram emot den dagen eller gången då du kommer vara fel klädd!:)

Camilla

Unknown sa...

Tjena C!
Om jag alltid har en agenda så handlar den just om att vara rätt klädd;)