22 augusti 2009

Mitt lag

Ibland är det enkelt. Antingen tror du på något eller så tror du inte på något. Så krasst och så svart eller vitt. Var och en känner alltid om någon verkligen tror på en eller något.

Det senaste exemplet jag upplevt är Mitt lag. Jag har sett att det finns personer som tror på dem och individerna och hur mycket det påverkar laget. Jag har sett att det går att överaska och åstadkomma skillnad genom att agera och uppträda på ett oväntat eller icke förutsägbart sätt.

Nu kommer de bara ånga på som de aldrig gjort annat.

Länge leve förtroendet för viljan baserat på härtat. Omgivningen känner det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hörde att du räknat ut att Vårt Lag skulle vinna serien i excel:)!
Patrik

Unknown sa...

Jag tror stenhårt på seger i varje match. Alltid lättare att bli chockad av en förlust än av en vinst!
Kommer bli bra. Jag lovar! Hjärta och vilja vinner alltid!

Anonym sa...

Heja GAIS!
"Pessimisten"