23 januari 2010

Titta på TV


Ibland när jag är hos Min Lilla så händer det. Detta innebär att det är på helgerna ibland.

Jag skriver om att titta på TV.

Vardagar ser jag aldrig på TV och när jag hör talas om eller läser om något bra så kollar jag allt oftare när jag hinner eller har lust.

För några dagar sedan behagade Com Hem skicka en ny box efter att jag frågat dem efter en ny under ett års bedjande.

Har nu haft den installerad med 141 kanaler för första gången på prick ett år. Dessa två kvällar har jag kollat sent på TV och inser att det finns kanaler som bara pumpar ut kunskap om historia och nutid.

TV:n kommer få stå på de få kvällar jag är hemma och den kommer leva i ständig konkurrens med TED.com och alla andra som hjälper mig att hitta vad jag vill ha när jag vill ha det.

Att boxen sedan dess knappt fungerar är en annan fråga och givetvis kommer Com Hem att fixa detta i rödaste rappet... Not! De är fantastiskt usla. Antar att det ej räcker med att de har fantastiskt duktiga Vendator som hjälper dem med att skaffa kunder, de måste leverera själva också. Kanske borde Vendator även sköta supporten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och så fick Com Hem en omgång också... :)

Kidda