16 februari 2010

Opalescence

Tandkrämstuben på bilden är inte vilken tandkrämstub som helst, just denna tuben har flera historier att berätta. En är att den har rest enormt mycket denna veckan. På sex dagar har den avverkat fem länder. Tuben har varit i Belgien, England, Danmark, Sverige och Spanien. Den har dessutom en kärleksfull historia i form av att den från början är en present från Familjen Fabulous till en på tandkrämssorter extremt trött MrRaRe. På bilden ovan har den precis gått och lagt sig på ett hotell i Barcelona sent en lördagskväll.

Nåväl, det är en fantastiskt god tandkräm som sägs göra tänder vitare. Om den gör tänderna vitare låter jag vara osagt, men den är den godaste tandkräm min gom, tunga och mina tänder någonsin kommit i kontakt med. Köp den! Om du köper den online på http://www.opalescence.se/ så kostar den SEK 120. Vad den kostar i butik har jag ingen aning om.

5 kommentarer:

Karin sa...

Här kan ni köpa Opalescence tandkräm extra billigt under maj!

Anonym sa...

Var?

BB

Anonym sa...

Det är någon från tandvardsbutiken.se som skrivit det. Tryck på länken Karin så kommer du dit.

Fantastisk tandkräm!! Köp! MrRaRe använder den!!!

Fresterskan

Hanna sa...

Det är världens bästa tandkräm! Älskar smaken, påminner lite om jenka tuggumi tycker jag :) jag köper från tandapoteket.se tycker det är bra för då får jag fraktfritt om jag köper många o kan ta på faktura..

Unknown sa...

Kul att och tack för att du kommenterar Hanna. Jobbar du möjligen på tandapoteket.se?

MR