20 februari 2010

Tidningskungen


Detta är en en grej som jag allt som oftast ber någon av mina grymma kollegor om adressen till, eftersom jag glömmer vad den heter. Egentligen borde den vara enkel att komma ihåg eftersom de har ett töntigt namn och en fantastiskt ful logga, men ack. Så nu bestämde jag mig för att ha den här så kommer jag själv kunna hitta den.

På tidningskungen.se hittar du svenska och internationella tidningar och deras affärsidé är att erbjuda billiga prenumerationer. Alla prenumerationer är tidsbestämda och de avslutas automatiskt efter att du fått det antal nummer du beställt. Anledningen att de hålla låga priser är att förlagen konkurrerar om oss som prenumeranter.

Tidningskungen ägs av Mediafy Magazines AB som ingår i den privatägda koncernen Medieutveckling Sverige AB. Företaget har funnits sedan 2001 och finns representerat både i Sverige och Norge.


Jag har använt Tidningskungenen några gånger och de gånger jag använt den har jag hittat bra erbjudanden och prenumerationer.
http://tidningskungen.se/

Inga kommentarer: