10 juni 2010

Dagens Bowie - Chamelion Icon

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Rare!
Egentligen är det helt sjukt att jag ser fram emot vilken bild på Bowie du skall ha lagt upp idag. Jag kan ju lika gärna gå på bildsök på Google och få fram massor av Bowiebilder. Men, det är ändå bilder valda av dig. Stooort. Bra blogg, roliga hopp mellan ämnen, många av de som kommenterar verkar lite skruvade på det bra sättet och jag tror att du jobbar som journalist ibland och du ibland har med musik att göra... Promotor? Uppenbart att du ibland bor i Göteborg, men ej stadigt? Varför skriver du aldrig om politik, vore kul att följa the leader inför valet.
Tjing och tx Bosse B

Anonym sa...

Bo B! Du har helt fel. Rare kan inte vara journalist. Jag hävdar att ingen kan bra journalist eller utbildad skribent och vara så friidrott tankarna. Då har lärare och föredragshållare snedvridit deras eventuella förmågor eller talanger. Rare rules:)!!!

Zege

Anonym sa...

Partipolitik känns sjukt spännande....det ser vi fram imot:D
R.S

Anonym sa...

Partipolitik? MrRaRe har aldrig röstat mig veterligen...

Ninni

Anonym sa...

Röstat? Det är åsikterna OM partipolitik som är intresseväckande...jag skulle aldrig förmå mig att förmå han att rösta....eller? Är det kanske det han gör...i stort och smått, varje dag?
R.S