28 januari 2011

Lustans Lakejer - Elixir

Nu är den genomlyssnad och den faller definitivt i smaken. Min vän Författaren håller inte Lustans lika högt som förr, men rekommenderar varmt låt 3. Jag erkänner villigt att jag inte är ett dugg nostalgisk och tycker att plattan är riktigt kul och bra. Skönt att höra soundet och den ovanliga stämman. Det är bara att ladda ned den, Spotifylyssna, köpa den online eller kanske knalla till en skivbutik i den stad. Jag kommer göra allt detta. Detta är Johan Kindes nya Lustans Lakejer, utan en enda tidigare medlem eller musiker, som har släppt sin nya platta Elixir, och du ska ha den i någon form. 


Vad jag tycker är faktiskt alldeles för subjektivt, minnesstyrt, partiskt och lite för känslostyrt. Så du kan läsa Aftonbladets recension här och Expressens här så vet du att andra tycker lika.
Du hittar sidor om Lustans Lakejer på FB här och här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lustans är bättre än någonsin, bara att gå och köpa. LYD Mr Rare och handla av bara attan!!!