27 januari 2011

Rose McGowan

Ibland när jag letar bilder så dyker det upp någon sångerska, modell eller skådespelerska som jag aldrig har hört talas om men som visar sig vara någon jag sett i någon rulle. Har i alla fall hört talas om filmen men minns inget av henne. Och när jag kollade henne på Wiki så insåg jag att jag träffade henne i London för några år sedan och att jag faktiskt har sett henne strippa. Hon var överraskningen på ett välkänt varumärkes stora kalas i London för några år sedan. Dessutom minns jag nu att hon tidigare var förlovad med Marilyn Manson. 


Och nu blev detta inlägg en liten hyllning istället trots att jag har lite svårt för alla dessa överopererade från början söta tjejer som tappar personlighet och ser likadana ut. Jobbigt det är att skriva illa om sak när man känner en person...


Rose McGowan for your judgement and pleasure.
Min undran är hur hon såg ut innan alla operationerna och hur hon är eller var som person innan operationerna. Är någon av dessa bilderna innan den första operationen? 
Lite för mycket pubertetskänsla för att vara i min smak.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äh, jag skiter i Valerij och gifter mig med Rose. Eller kan det funka med båda? Tror du att de misstycker. De kan ju umgås medan jag jobbar, eller shopa tillsammans? Du som kan Rare, vad tror du? En eller båda?

Kidda