10 maj 2011

Issey Miyaki


Det finns en förklaring till att jag gillar människor som lever konsistent och som trycker på i gränslandet till maniskt. Detta beror enbart på att jag ibland tenderar att vilja vara i gränslandet till det ovan nämnda...

Genom åren så har vissa varumärken och saker använts i långa och trogna perioder. Det har gällt alla möjliga varianter som skor, musik, kläder, glasögon , parfym med mera...

Minns att jag och Författaren hade nojja på att använda Missonis fantastiska parfym. Om jag någonsin hittar den igen så kommer jag börja använda den igen. Parfymen som gäller idag och som nu har använts snart nog tio år är Issey Miyaki. Och Issey Miyaki använder jag lotion, deo, parfym, after shave, duschcreme och annat från.

En annan gång ska jag skriva om mitt besök hos Issey Miyaki och i hans paradbutik. 

Du kan kolla här på deras sida. 

Inga kommentarer: