16 juni 2011

Schysst ny tavla

Satt i köket hos W's och berömde tavlan i deras kök. De sa vad det var för konstnärinna och undrade om jag sett målningen hon gjort med David Bowie. Jag kollade konstnärinnans site och kunde inte hitta den och tänkte sen inte mer på tavlan. Konstnärinnan heter Malin Leijonberg.


Förra lördagen damp det ned ett text från W's att de hade köpt den... Nu är den min! Jag lovar att komma med en bättre bild på den om ett tag, när den sitter i en ram. Den du ser ovan är den som gulliga W's skickade till mig. Tack W's!!!


Här ser du lite fler som säljs via Prickig Katt på nätet här

2 kommentarer:

LMS sa...

Kära Mr RaRe.

Dylika tavlor ska inte ha ramar runt sina fina kroppar. Sätt upp den på väggen som den är. Okej?
Men fin är den!

Men igen:
Först ska du renovera du vet vad...
Undulat?

Unknown sa...

Käre LMS! Det har du helt rätt i och jag kommer följa ditt råd.

Det är faktiskt på gång, Stylisten har börjat göra planer för det. Och hon har förtroendet, verkar sikta in sig på juli/augusti.

Till skillnad mot Jesus lever vad den nu kan heta, som den hona eller hane den är...


You rule!!!