12 juni 2011

TACK!

Hej! 
Jag vet att du inte var en som pratade känslor eller la tid på att tala ut. Jag vet även att du var en man som analyserade och tänkte massor, och med en hjärna som kunde mala genom det mesta. Jag har aldrig ansett mig i närheten av så studsig i kolan som du var, men är glad för att det jag har faktiskt kommit från dig och er. Jag är också tacksam och glad för att du och ni låtit mig styra mig i en riktning som jag uppenbarligen vill vara på väg i. 


De sista veckorna hände mycket som jag kommer vara evigt tacksam för och som det kändes bra att du sa, och då på ditt sätt. Kan vara skönt att veta att jag som vuxen alltid lyssnade och hörde. Några av de sakerna du sa de två sista veckorna bearbetar jag fortfarande.


Och det finns säkert massor av saker som jag ska vara tacksam för eller tänka på. Saker som du har sagt eller gjort. Det enda jag vill säga med de här raderna är egentligen TACK!!!


Och du, grattis på födelsedagen kompis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fint! Kramar Ann