14 juli 2011

Brüssel Airlines

Jag fullkomligen älskar flygplan och flygplatser. Och jag älskar bra flygbolag, som bryr sig...
Det är grymt nice att träffa på flygbolag som jag aldrig har flugit med tidigare. Nu senast var det en oerhört trivsam bekantskap att få flyga med Brüssel Airlines. I all sin enkelhet så är de fantastiskt bra. Bara en sån sak som att jag kan sitta med benen korslagda och bara njuta av färden utan att trycka med knäna mot stolen framför är en ovanlig upplevelse för en normallång som tvingats använda SAS så mycket som jag måst.

Och trots att jag har haft låga priser på de 3 flygningar som jag gjort med dem så har det serverats ätbara saker med goda tillhörande drycker inkluderade i priset. Och sedan har de dessutom trevlig personal i obestämbar och lagom vuxen ålder.

Kanske något för SAS ansvariga att prova vid nästa utomlandsresa?

2 kommentarer:

Anonym sa...

:) Du är inte till 100% övertygad av storheten hos det nordiska staternas företagsskatt? Tom

Unknown sa...

Tom igen...! Jag är inte alls övertygad av dess storhet.