20 juli 2011

Elin Kling tar med fem saker

Svenska modeoraklet Elin Kling var på besök hos Nyhetsmorgon söndagen den 10 juli... Jag har ingen direkt uppfattning om henne, har aldrig träffat henne... Jo, ett intryck har jag. Att jag såg en cool bild på henne med en P1800 och att jag gillade det som stod om henne och bilen. Kan ha varit i Svenska Dagbladet någon helg för något år sedan. Och så kommer hon då nu med sina fem saker till Nyhetsmorgon och fokus är fem "must have" till garderoben för en tjej... Och detta var vad som gick att hitta på Twitter om detta orakels medhavda produkter. 

"Swedish fashion wonder Elin Kling about five girl wardrobe musts: black bag, black dress, grey t-shirt, black shoes and a black jacket..."


Platt fall? Nja, det var kanske inte helt sådär enormt jätteimponerande...:). Fast jag vet inte vad det brukar stå på hennes blogg, har aldrig kollat på den. 


Och du Elin, om jag missuppfattat ovan och du egentligen skulle ta med dig de basgrejor för en garderob som vem som helst med någon som helst kunskap om bas skulle kunnat ta med sig, så kommentera bara nedan så ska jag be om ursäkt här på bloggen och korrigera ovan. Jag känner dig ju inte och blev som sagt förvånad baserat på mitt tidigare ytliga och lite smått positiva intryck...


PS. Här är förresten reportaget från SvD

1 kommentar:

Anonym sa...

Redan det gamla grekerna lystrade till orakel, och gick ju jättebra;)
R.S