26 augusti 2011

Cole & Son + Mr Perswall

Dags att tapetsera i ett par rum... Hur ska jag tänka? Hur ska det se ut? Vilka färger ska rummen gå in? Blankt vitt på vissa väggar och en vägg i varje sovrum med en tapet. I det ena rummet en tapet som ska sticka ut av rackarn från Cole & Son och i det andra sovrummert ska det definitivt vara en från fina Mr Perswall. Sannolikheten att det blir dessa två varumärken är hög. Nej den är ett faktum.  


Jag gillar båda varumärkena enormt mycket. De är inte ett dugg lika varandra, och det är definitivt och därför det kommer bli tapeter från de två. Har lite koll på människorna bakom och då finns det alltid ett känslostyrt skäl att välja. Plus att variansen hos Mr Perswall är enorm genom att jag kan välja själv. Och Cole & Son har sina oerhört färgstarka och ändå gammaldags varianter som får mig att gå i spinn.


Det är två stora sovrum på och båda är på 25 kvadratmeter. Dubbla, mycket stora fönster i båda rummen och svinhögt i tak. 


Hm, nu kommer de där dagarna jag ska försöka att surfa runt på Mr Perswall och Cole & Son tills jag har bestämt mig. Härligt. 

Inga kommentarer: