23 augusti 2011

Dialogen

Denna dialogen tillhör kategorin hårda kommentarer men det finns en del i dialogen som är tankvärd...


Jag lärde mig en del av en dialog mellan vänner för ett par veckor sedan. Vi var tre stycken som satt på en bänk och filosoferade. Så tänk dig att tre vänner sitter på en bänk en sommarkväll...


S "Jag tycker att du röker för dåligt E!"


E "Jag har börjat ett nytt liv!"


S "Nytt liv, hur vore det om du tog tag i ditt pågående?"


Jag vet att det inte var några hard feelings, för det sades mellan personer som gillar varandra. Kontentan var dock skön eftersom vi alla har en tendens att vilja börja om hela tiden, och en del vill leva någon annans liv. Egentligen kan vi faktiskt bara ha ett. 

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den var fin, men... Är det inte väldigt lite mode nu??
Har Mr.Rare ingen gosig höst/vinter jacka/rock/kappa att presentera??
R.S

Anonym sa...

HOLA BABY! Oj, vad jag/vi saknat bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH Mistern själv!!! Oj, vad dyrt det är med roamingavgifterna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Shit vad det ska kommenteras här nu, nu ligger Ann och jag med varsin padda och ska kolla järnet på His Masters Voice kalasblogg. Och VILKEN inledning!!!!!!!!!!! När får vi små ödmjuka flickor den äran att träffa den högvälborne???

STORA STORA PUSSAR Aniika & Ann

Unknown sa...

King R.S! Ödmjukt lovar jag att bättra mig, du ska få tusen kaskader från mässan i Berlin i Juli. Det ska spruta mode över hela bloggen. VAd sa du? Manisk? Jag?

LOL / MrRaRe

Unknown sa...

Haha, Systrarna Sisters & The Holy Grail! Snåljåpar, ni har haft råd att surfa. HAde det varit sååå viktigt som ni hävdar så kunde ni köpt kontantkort.

Jag får se om jag har råd att höra av mig utifall att jag har pengar att åka ned. Förmodligen får ni komma till Little Village och förgylla!!!


I Love me! / MrRaRe:)

Anonym sa...

just det....det har kärvat här i Peru med Britneyuppsättningen....men vissa saker som färskvatten ger man lätt avkall på när man har frågor om livet....roaming schmoming....fakta ska på bordet och inget stoppar mig då....skäms familjen Anonym, skäms;)
R.S

Unknown sa...

Familjen Anonym har härmed fått en möjlighet att ge svar på ädelt tilltal.

Anders