22 augusti 2011

Sveriges sämsta artist

Jag kanske kommer bli stämd eller hånad för detta, jag står för det. Tomas Ledin är Sveriges sämsta artist, alla kategorier och utan konkurrens.


I en värld av Nutcase Colin, Bingolotto, Lill-Babs, Änglagård och annat förkastligt så står han ändå i en klass för sig själv. Han är genomusel.


Kan du ge mig en enda låt som är värd att ödsla tid på...


Som en krydda till denna hyllning av världens sämsta artist så får du här ett klipp från You Tube som är taget från hans scengrej i Little Village på Kaninparken. 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan detta vara värre än skenheliga penntrollet?
R.S
Ps. Jag fick inget ljud på videoklippet?! Ds

Unknown sa...

Hej R.s! Det är en utomordentligt svårt fråga, tänk bara på hur svårt det är att utse Sveriges sämsta artist när de är oändligt många... Jag låter dig avgöra, du är ändå min Kristus gällande musiksmak...

Du ska vara ENORMT glad över att slippa skiten...:)