30 september 2011

Hur förvarar du dina kläder?

Var sjutton har du alla väskor, rockar, jackor, skor, klockor, armband, halsband och kläder? Hur får du plats med allt? Slänger du grejer efter hand? Eller ger du bort dem?


Frågorna är många och svaren följer. De korta svaren blir: lite olika städer och ställen, Ordning och reda samt Nej och Nej!


Mina kläder, skor, klockor, kängor, väskor och annat gör att mina rum och ställen får hon Marco's skorum att verka som ödsliga källare.
Någon gång i framtiden kommer jag öppna en online store med internationellt mode från en mångd år. Kommer bli en orgie för män som har storlek 50 på kostym, 31-33 på jeans och 43 i skonummer. Kan vara så att det är den mest kompletta samlingen av kläder och delvis fritidsgrejer som existerar i världen, och kommer att bli den mest omskrivna modeplatsen i världen. Alla intäkter kommer gå till välgörande ändamål... Varumärket och en .com är redan på plats, och framförallt finns ett ständigt påfyllt varulager på plats...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, bästa fredagsljuget hittills!! Inga nogsamt utvalda kläder kommer nånsin lämna ditt showroom, förutom draperade på dig! Kul ljug annars;)
R.S

Anonym sa...

Jag skulle aldrig säga aldrig herr R.S! En ny era kan vara på gång! ;) M.R är duktig på att överraska!
/Prinsessan

Unknown sa...

Kära vänner och sötnosar! Ni har så rätt och samtidigt så fel. Och, detta är anledningen att jag gillar just Er så där extra mycket! Puss på Er

Förtydligandet själv

Anonym sa...

Trodde väl det:)
Hav en förtjusande helg bror!
R.S

Unknown sa...

Dito, ska få avnjuta en afton med Prinsessan till bordet!

Kram UMA