05 april 2012

Workshop

Eftersom du ibland undrar vad jag det är jag gör hela dagarna tilsammans med kunder och kollegor... Tänker att jag ska skriva ned här vad en del av det jag gör när det är dag och klockan är från åtta på morgonen till fem på kvällen. Så kanske det blir lättare att förstå.


Jag svarar dig ju oftast att jag ska ha en workshop när du undrar vad jag har på agendan. En workshop är en träningssession som oftast pågår under en halv- eller heldag. Fokus ligger oftast på att jobba med en lösning utifrån mål eller att bara komma på ett koncept eller en bra tanke för att komma vidare till nästa steg. Oftast är vi två till tolv deltagare. En eller flera från byrån och en eller flera från kund. 




Så nu har du en grund för att förstå vad jag menar.


Att jag sedan är där tidigare och senare beror på att jag måste få annat gjort också, det går inte att bara ägna tid till workshops.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill veta om det bjuds på snacks, och isåfall vilket som är din favorit?
Vetgirig R.S

Unknown sa...

Vanligtvis ostbågar...!


MR