07 april 2012

GLADER PÅSK!

Jag är en simpel, enkel och snäll människa som gärna vill önska dig och de dina en riktigt Glader Påsk. Jag hoppas att du och de som är viktiga för dig tar hand om varandra och ser till att ni vilar och njuter. 


Personligen sitter jag uppkopplad och kopplar av, enormt medveten om att jag mal igenom saker som behöver malas igenom och otroligt avkopplad. 


GLADER PÅSK! 


Och om du vill läsa mer om ordet påsks ursprung så kan du klicka här, så kommer du till en grej jag skrev för ett par år sedan på bloggen. 

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill inte veta mer om denna lilla reservjul, men tackar såklart för tanken och önskar dig en ytterst angenäm helg!
R.S

Unknown sa...

Så rätt, ska se till att ha det. Har sett till att den har börjat mycket bra, hoppas att du har sett till att er har börjat bra.

MR

Anonym sa...

Glad Påsk Mister Fashion! AP m fam.

Unknown sa...

Glad Påsk, och jag antar att du menade SP med familj;)

Svårt detta med tangenter...?


MR