16 februari 2013

Snart på BBC2



2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen! Som många läsare undrat så har åxo skett, avsaknaden av sarkastiska, älskvärda och sakliga kommentarer från min sida var helt enkelt en semester...min semester! Ursprungligen inte tänkt som en sådan utan en arbetstid förlagd till Villago della Stamperfreoni...då denna byggd är okänd för Maps på Macdrivna enheter så har ej heller uppkoppling mot the world wide web stått att finna. Jag har nu by-passat denna smärre glitsch genom att bygga ett ytterst provisorisk rälsburet internet av bakelit och trolldeg, och glad och nöjd med denna lösning har jag återigen upprättat en kommunikationsform som visserligen saknar så väl effektivitet som konsensus...men det torde accepteras av de svältfödda massorna...åtminstone enligt de siffror jag sitter på!
R.S

Unknown sa...

Svältfödda och svälfödda... Vi har törstat så till den milda grad att vi är fullständigt pergamenterade i faraolik anda...

Men nu hoppas vi att det flödar från den provisoriska rälsen...!


MR