19 februari 2013

The Gents - Shadow Show

2 kommentarer:

Anonym sa...

Asbra sa Bull!!!!
R.S

Anonym sa...

Btw...pratade med Thomas W som är i L.A för att färdigställa uppföljaren till denna platta...han hade ett önskemål om att få köpa min gamla Gibson....jag bad honom vänta tills läppsynken på Grammisgalan flyter och det nya albumet motsvarar rådande Grammistrend....popcountry, en av de mest subversiva musikgenre som finns....kom igen, 4 Grammisar till flicktanterna ställer ju om rodret totalt! Han insåg snabbt detta och bad sessionsmusikerna att "play dat Swedish dansband rythms...cause it's da shit"! Jag förväntar mig som en Fredrik Kempe i plisserad kjol på sent 70tal en ljusnande framtid!
Dessutom vill jag gärna poängtera att det känns fantastiskt att det finns ett så här pass öppet forum för oss som är uppgraderade till snäppet ovan skvallertant och ändå så fjärran Olles mammas stoiska lugn och insikt!
Tack!
P.