03 april 2013

En liten paus

Jag har tagit en paus från Instagram, Twitter, LinkedIn och Facebook. Pausen är inte tidsbestämd.

Jag är en person som håller bra koll på det som jag har användning av i jobbet och en person som har haft relativt och jämförelsevis sett en väldigt hög frekvens i aktiviteter på de fyra ovan uppräknade platserna. 

Nu har jag dock gjort en omprioritering på obestämd tid. Så om du brukar ha mycket kontakt med mig på de platserna så är omprioriteringen väldigt medvetet gjord.

Så få inte för dig att sakna mig och mina Like´s eller ens att tycka att det är skönt att slippa mig. Jag kanske kommer tillbaka. Kanske imorgon eller om några år.

Det är ingen paus eller något annat larvigt, det är bara en omprioritering som gäller just nu.


Puss från Eder ödmjuke skribent,
MR

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett beslut lika gott som något annat!
R.S

Unknown sa...

Blev inte så många dagar, var rätt tänkt, men för tråkigt just då... Kommer hända igen...


MR