31 mars 2013

Olle Ljungström- Jag är både listig och stark

Köpte boken "Jag är både listig och stark" till mamma på Påskafton och eftersom jag ska åka vidare på måndag så bestämde jag mig för att bläddra lite i den. Läste den när den kom men ville bläddra i den. Nu blev det jag att jag läste om de 227 sidorna för att jag insåg att jag var mer intresserad av att läsa den denna gången. Var i bättre mood helt enkelt.

Om du gillar att tänka eller om du gillar Olle Ljungström är samma anledning till att läsa den. Alla har så djävla olika uppfattningar om Olle, och skulle de två motpoolerna gilla och ogilla läsa denna så skulle båda förmodlingen ha en förstärkt uppfattning efteråt. Eventuellt skulle ogilla tycka ok.

Boken är varierat skriven tack vare att det är olika författare till olika delar som bidrar i en ordnad huller- om bullerordning.

Jag har inget annat att säga än, läs den. Kanske även om du läst den tidigare.



 

Inga kommentarer: