18 april 2013

Klurar och lurar

Det var länge sedan jag gick och klurade och lurade på en grej, det gör jag just nu.

Och det finns vissa som märker det och en del som vet om det. Har dock ingen störra nytta av att bolla det med dem. Jag behöver bära på tanken själv ett tag och komma fram till hur jag vill göra, jag vet att det kommer vara magen som avgör det åt ena eller andra hållet.

Det är en sak som egentligen bara jag själv kan komma fram till ett svar på och jag vill egentligen bara vänta fram svaret utan att jag tidsbestämmer när det ska vara klart och färdigt med tänkande. Och sedan behöver jag kolla lite olika och andra praktikaliteter.

Och det finns två nära som kan hjälpa mig att komma fram till ett svar på hur jag egentligen nog tycker och tänker, men de har båda för mycket med sina egna tankar och sysslor just nu. Och detta berör inte någon av dem direkt, möjligen den ena indirekt. Så om jag ska fråga någon av de kloka eller den viktigaste av dem om råd så tänker jag vänta ett tag. Vill inte vara så egoistisk och komma med lyxproblem till dem just nu.


En alltid lika ödmjuk skribent,

Eder MR

Inga kommentarer: