14 november 2013

Into Deep Water

Detta är en proklamering som främst riktar sig till människor i stil med och med stil som LMS, Ekonomen, Direktören, Agenten, Stylisten, Dartan Yang, Finansmannen, Gladys Glory, Strumpan, Snyggingen, C, Min Lilla och alla andra som har fler än många rätt…

Nuförtiden släpps det fler låtar än någonsin… Just då är det skönt att det finns artister som ger ut upplevelser. Detta har hänt två gånger i år. David Bowie i början av året… Och nu Into Depp Water…

Plattan slår ned som en bomb i ditt inre och det finns bara en sak att göra, köp den!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen lätt platta att hitta direkt, fann bandet på Facebook IntoDeepWater...lär visst vara en ytterst begränsad fysik upplaga, så kontakta dem där för att få ett ex innan dom är slut!!! Jag har mitt exemplar framför mig nu!!

Allt gott!
R.S

Unknown sa...

Tack för tips till mina läsare R.T.!