10 december 2010

Cirque Deluxe

Det är alltid viktigt att du är rätt klädd inifrån och ut. 
Du får aldrig fuska och ska alltid vara förberedd på att det du sätter på dig ska av igen och hur du är avslöjas mer och mer beroende på hur mycket eller lite du har på dig.


Precis som med andra plagg och assar så får jag olika ryck med vad det är för märke som gäller. Just nu är ett av märkena på kalsonger de illa marknadsförda Cirque Deluxe. Deras reklam och profil ser för djäklig ut, produkterna å andra sidan är toppen, magiska eller enormt bra. Prova dem snarast och välj ett av de tre alternativen. De har hört av sig till mig och lovar framtida branding i linje med produkternas kvalitet. Kommer alltså bli branding av mycket hög klass:)
Kolla in produkterna på deras Cirque Deluxe och min favoritmodell är HARDCORE CLASSICS CLASSIC TRUNK


7 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att du säger att det är bra grejer för paketeringen av varumärket, sajten, bilderna och texterna är patetiskt kass. Byrå från Stockholm?:)

F

Anonym sa...

Näääe, de här fula får du aldrig ha... Deal?

Puss Ann

Anonym sa...

En länk till alla er modemärkta...
Modeorakel, eller totalt oförstående och trygga i sig själva? Jag tror dom har casual friday på den här inspelningen;)

oj, nu blev det jobbigt...länken måste klistras in i browsern:)
Diskoa inte ihjäl er, söta popoffer:)

http://www.youtube.com/watch?v=xpkRtzNUQtE

R.S's lilla lärling!

Unknown sa...

Grymma kalsingar, believe me, och jag kommer alltid bestämma själv vad jag vill ha på mig. Och tack för länken. Hjärntvätten är klar, jag diggar dem och har lagt upp just denna den 22a januari.

MrRaRe

Anonym sa...

Ja, det var ju på tiden....typ ett år efter min utgrävning plus 2 akademiska månader...det gillar jag, så fort alla hujar med terylenskarfsrar....."ööööööh, ba Crooked vultures" så är jag vid horisonten! Gillar inte samlingar, bara att promota dem!
angående underkläderna....inte har väl du fått bråck i så unga år, nä! Tänkte väl det, det här ser ju ut som korsetter för underredet...och ingenstans står att läsa (vad som borde ingå) om stay-ups i matchande färg! Fast det nämnde du något om i föregående kapitel!
Love as usual!
R.S

Unknown sa...

F! Det är bra grejer och odugligt i övrigt rakt igenom. Endast produkterna och det de ligger i är ok. Om det finns en byrå inblandad och var den i så fall kommer ifrån är oväsentligt. Skit och synd är det oavsett.

Ann! No deal.

R.S's lilla lärling! Tack för länken den kommer som skrivet upp snart...

R.S. Love as usual. Är renoveringen klar snart...?

Anonym sa...

De är sköna och prisvärda. Undrar vem det var som sålde in dem till mig...??? Allt som kommer genom din visa trut dyker upp här så småningom. Varför la du inte upp bilder på de snygga som du "lurade" på mig???

Jonas