13 februari 2009

Asia de Cuba

Fick en fråga av några vänner som skall till London för andra gången på kort tid. De hade följt mitt råd nedan och gått på Smith of Smithfields och gillade det skarpt. Nu skall de till London igen och jag tänker beskriva ett fantastiskt ställe som jag tycker att de skall gå på denna gången. Detta är ett ställe som du som läser det här bara skall besöka under ett besök eller en vistelse i London. Har du lite mer pengar att spendera på en fantastisk upplevelse skall du ta och ägna tid och mycket njutning på Asia de Cuba. En helt fantastisk restaurang i bottenplanet på ett av de senaste årens så populära designhotellen. Just detta och denna designad av Philippe Starck. Jag har varit här många gånger såväl privat som i affärssammanhang. En gång var jag faktiskt här med min egen Julia Roberts. Asia de Cuba är värt varenda pund, tugga och klunk. Ögat och hjärtat får sitt även de. Gå dit! Du finner det på 45 St Martins Lane i Covent Garden. Mixade asiatiska rätter med kubanska kryddor. Gå dit långt innan du har bordsreservationen, loungen för drinken innan maten är obetalbar. Try Asia de Cuba, you will love it!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska vi sätta ett datum:)
P.F
:>D

Anonym sa...

Var själv där i höstas. Fantastiskt ställe!