15 maj 2009

Little Village runt

Jag gillar att kuta runt på stan. Skulle dock adrig få för mig att kuta runt stan.

Dags för en del människor att springa ett varv runt Little Village. Säkert massor av de jag känner som skall göra det. Några vet jag. Alla har säkert en massa olika anledningar. Någon har blivit anmäld av sin bror som födelsedagspresent, någon annan har ingen aning, ett par har blivit utmanade av ett par kollegor, någon kanske har behövt det som morot för att träna, en och annan kanske inte har en aning.

Själv kommer jag ägna dagen åt att prova ut två par nya Inithium.Dessa kommer att lyfta livet yterligare. Ett par är rena och vanliga bågar till jobb och till fin och ett par är ett par magiska mot solen. Kommer säkert bli några vändor i butiker också och göra ett försök att de har det bra också denna lördag. Jag vet att det är kasst med nya RaRe-grejer, de skulle kommit denna veckan. Kanske kommer Prinsessan att ha tid att träffas, alltid stora ögonblick. Kanske kan Fastighetskungen eller Ekonomen masa sig ned på stan.

Nåväl, jag kommer att titta på de som rusar runt Little Village och stå och fundera på varför de kutar runt stan på ett totalt olikt sätt mot det som jag brukar relatera till när det gäller att kuta runt på stan.

De har kanske sina anledningar och jag mina...

BTW, här är länken du suktat efter http://www.initiumeyewear.com/

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha
hån, hån, hån
ses imorgon

Fia

Anonym sa...

Tack för påhejningen i lördags. Som vanligt stal du uppmärksamheten i din snygga skinnjacka:) Såg dig på hundra meters håll på Engelbrektsgatan... Jag kommer heja tillbaka från läktaren på torsdag!
K