14 maj 2009

Bli smal till sommaren

Fick ett mail från en kille som hette Adam Hansson. Han kunde tänka sig att fixa piller för 895 kronor gratis, bara portot skulle tillkomma. Detta så att jag skulle kunna bli smal till sommaren.
Dessutom skickade han med något så trevligt som några menyförslag i form av läckra sommar recept för att ytterligare påskynda min viktminskning. Adam Hansson föreslog Tandoorikryddade laxspett med myntayoghurt.
Känner mig ändå lite speciell när en kille som Adam Hansson, jag har inte ens träffat honom, tar sig tid och kommer med dessa förslag. Jag menar bara att han är så relationsdriven att han letar upp min mailadress...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dom är snälla dessa spammare...:)

Anonym sa...

Suvve! Fick tips att du hade en blogg. Jag kommer starta upprop tills vi får titta in i dina garderober! Please;)
Har läst säkert 50 bakåt, kalsbra. Men du é ju "The RaRe One".
Puss Ann H

Anonym sa...

"The RaRe One"! Kan du gå med mig på stan en sväng imorgon och tipsa lite?
Slår dig en pling, du lär väl sitta på Espresso?
Lina