11 maj 2009

Samma gamla sång

Det var en evighet sedan vi levde våra liv tillsammans. Det var så länge sedan att du tills alldeles nyss faktiskt bara var ett namn och en del positiva minnen. Jag kan inte minnas det som en plats i solen och jag vill nog minnas det som en del i åtminstone min utveckling. Fast kanske påverkade det mig mer än jag någonsin kommer att få reda på. Vad var det som drev dig och vad var det som drog dig till mig?
Jag vet att det hänt mycket med mig sedan dess, men varför har det inte hänt något med dig? Varför är det samma gamla sång? Varför pratar du om samma saker som då? Varför har du samma brist på stil, samma vanor och samma brister?

Hoppas att du vet att det är mycket aktiva val du gjort och att du har det som du pratade om redan då att du ville ha det. Du hade potential och du har valt att inte utnyttja den.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lite Kinde-inspirerad nostalgi kring den gamla gold diggern:)?
Fredrik

Anonym sa...

Fast jag hoppas att du minns att vi andra inte tyckte hon var ute efter annat än du vet vad! Fast det är nog det du menar!
Jonas

Anonym sa...

Aha, har du sprungit på den gamla flamman. Varför läger du inte upp ett par bilder som då och nu?:)