15 juni 2009

Det är skillnad

Det är skillnad. Det finns individer, par och familjer jag har förmånen att umgås med som gör att allt bara känns som semester eller avkoppling.

Denna veckan har jag varit med om massor med sådana. Jag leker ofta ambitiös i mitt liv och tänker mycket på sådant som har med utveckling av jobbet att göra och gillar det. Till och med njuter av det. Därför är det verkligt starkt för mig när jag umgås med personer där det varken känns som jobb eller privatliv. Det känns bara som avkoppling eller semester.

Denna veckan var middagen och kvällen med dig så, fast så är det alltid när jag umgås med dig. Så var helgen med världens vackraste par och er familj. Så är alltid umgänget med Familjen Fabulous. Och med många fler.

De där tillfällena som är kickar för mig. De oplanerade, avkopplande och sköna umgängena som bara alla ni kan åstadkomma.

Jag tror att det snart är dags för lite filosofiskt umgänge med LMS och RS. Tror att det kan vara på gång att LMS och Den Vackra tar en tur till Little Village...

Inga kommentarer: