14 oktober 2009

Jubileum

Hipp Hipp! Bloggen fyller ett år.

Under detta första året har 405 inlägg publicerats. Jag har ingen plan för hur länge denna blogg kommer existera eller hur den kommer ändra sig över tid. Min tanke är att jag kommer fortsätta skriva så länge jag tycker att jag kommer på saker att skriva om och så länge det är några få sköna minuter det tar att skriva inläggen. Och framförallt kommer jag att fortsätta med den så länge någon läser den. Och det är ni onekligen några stycken som gör. Jag blir lika glad varje gång jag läser statistiken, och där går det onekligen att se lite om vem du är.

Stort tack för att du orkar läsa den och för att jag får kommentarer till mig direkt och via bloggen.

Be and stay RaRe!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Be here, be everywhere!
Skål!
R.S

Anonym sa...

Grattis och tack för att du orkar skriva och delge för oss. Jag gillar den skarpt.
Bara så djävla frustrerande att jag vill veta vem som är vem av dessa Fastighetskungar, ekonomen, Direktören, oh allt vad de heter. Jag vet ju fasen inte ens vem du är, ändå inbillar jag mig att jag har koll på dig.
Kille
39
Jobbar med...

Äh, jag har inte en aning faktiskt...

Och gillar det...