13 oktober 2009

En sådan där varierad igen

Det var en helg med lagom studs i. Det har varit lugnt och variation.

Har hunnit gå den obligatorisk rundan med besök på alla de ställen som jag brukar besöka. Shoppat en del nya bälten, scarfar och lite annat. Har fått träffa Golfaren och Buddha. Har umgåtts med Familjen Fabulous och ätit två middagar med dem samt varit en vända på Kaninfarmen.

Givetvis tittades det på landslagets kämpande mot Danmar och njöt i fulla drag av Pelle Blohm. Tog en fika och promenad med Ekonomen och passade då dessutom på att handla i Fiskdisken, det blev två kilo kolja. Tror att det blivit mer mat äten under de två helgdagarna än vad det blev på hela veckan.

Innan jag var på Kaninfarmen hade jag tvättning och städning samt en långfika med The Duke och The Wise Guy.

Visade sig även under helgen att Golfaren och Arkitekten är vänner. Little Village är oftast verkligen en liten by.

Vid flera tillfällen under helgen försökte jag köpa en ny och snygg dammsugare eller hitta rätt damsugarpåsar till den befintliga fula dammsugaren. Jag lyckades skaffa fel påsar igen, utan att hitta en ny dammsugare.

Helgen avslutades med att ligga i soffan med opera på högsta volym med Mac:en i knät. Nu blir det snart helg i Paradistet igen!

1 kommentar:

Dammsugarpåsar sa...

Kolla om du hittar dina dammsugarpåsar på mrdustbag.se vetja. Dom har ett stort sortiment och så får du dem hemskickade