16 oktober 2009

Många imponerar

Du som läser här lite oftare kommer säkert tröttna på alla mina hyllningar. Jag har ett eget behov av att formulera dessa hyllningar. Har det så enormt bra och förmånligt runt mig.

Jag kan under en dag ramla baklänges av allt som händer och alla relationer som jag imponeras av. Face it, på vardagarna och privat så får jag röra mig med helt fantastiska kollegor, vänner, nära, kära, bekanta och nya ansikten.

Satt på något som skulle kunna liknas vid en konferens för ett tag sedan och bara njöt.

Var på Svenne Viking med Elegantens kollega Relationsmäklaren och Fixaren samma kväll. Varför skulle jag stirra på Svenne Viking när det fanns så mycket kul att dialogisera kring med Relationsmäklaren?

Samma dag växlade jag texter med Gladys Glorious. Hon undrade vilken restaurang det var som gällde i London och hon fick tips. Verkade som hon blev glad. Hon är verkligen unik. Hon skall erövra världen för hon är fantastisk. Vi finns kvar här som en mjuk matta för henne om hon vill komma med jämna mellanrum för att få bekräftat att hon ej missar något.

Samma dag såg jag även Julia ta ett steg och stråla. Julia är grym!

Det är alltid många som skall med i de hyllningar. Jag vet att vissa ej förstår vad jag tycker alltid, funderar på om jag skall säga oftare hur jag känner till var och en. Sade till Raker vad jag tycker och han frågade varför. Kändes som han förstod vad och att jag menade.

Är viktigt att komma ihåg att många är ovana vid att få höra vad någon verkligen tycker och att känna sig säkra på att den som framför dem menar det.

Som vanligt bara bugar jag och hoppas att även Du som ej är omnämnd med ditt smeknamn idag tar åt dig rejält. Jag är bara imponerad, njuter och säger som Olle, Tack!

Inga kommentarer: