03 juni 2010

Lättare med okänd

Det är lättare med okända du känner eller ej känner. Det ändrar sig när ni möts.

Om du någonsin varit en person som tycker att det är kul att använda dig av åsikter så kommer du förstå vad jag skriver om. Jag har alltid gillat att ha en massa uppfattningar.

Det som alltid skapar lite svårighet med att ha bestämda åsikter eller upfattningar är om du har en personlig koppling. Jag har flera exempel på detta. En kultur som jag ogillar drivas av en person jag storgillar. En artist jag alltid tyckt var tunn och ytlig är numera en ok artist. Och detta beroende på att jag råkade lära känna artisten. En idrottsperson som var ganska lat är numera en som tar ut allt av det den har som kapacitet. Och detta är bara några exempel. De motsatta finns. Varumärken och individer jag sett upp till fram till dess att jag sett andra sidor.

Så numera tycker jag att det är lika kul att ha åsikter och uppfattningar och ser alltid till att vara beredd att ändra den när jag lärt känna personer eller fler sidor av det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan ändra åsikt om detta klädmärke i Milano, men hittills är det på plus!
Var du där sist??
R.S
http://www.piomboworld.com/