15 oktober 2010

Join the joyride?

Jag gillar verkligen inte att kolla på Peter Jihde och att fördriva fredags- och lördagskvällar med att glana på i mina ögon helt planlösa och från underhållning befriade progarm på dumburken. Jag tycker att det finns massor av alternativ att ägna sig åt.

Det är knepigt och på gränsen till jobbigt att prata med vänner och bekanta om dessa programs kvalitet och att såga dem som totalt befriade från skärpa. Flera jag känner och umgås med tycker att denna typ av program är bra. Jag vet inte var mina vänner och bekantas gräns går. Jag är relativt säker på att de inte gillar programmet från Paradisets kantstrand där flarnar  pippar med med okända framför kameran. Jag tror att de tycker att dansprogrammen och talangprogrammen är något de inte vill missa i första taget och att om det händer så tittar de på reprisen eller någon av Playvarianterna.

Det gör inte jag och därför blir det jättekonstigt när jag sågar detta som ickekultur och tycker att Jihde är en tönt.

Jag behöver välja när jag säger vad jag tycker om vilket program och person. Och under tiden jag skriver detta så har Ekvall mognat ett snäpp till och Jihde blivit ett snäpp mer lik Hyland.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men om nu inte alla av oss ba kommer in på nått fläschigt Ekwallhak, kallar du oss trogna läsare som faktiskt försöker vara öppnenhjärtliga och ja, öppen.... förkovra oss i popvärlden och samtidigt vara klädsamt filosofiskt...för nötter?
De e ba så Fxxxxed(eller hur många Beep-X det nu ska va'!)
Jag tycker du ska kolla in exportvarorna, Roxette och Agnes och skämmas! Det finns faktiskt levande personer (och minkar) som skulle uppskatta om du inte hånade dem, åkej?! Heart shaped box, är förresten en riktig skitlåt, bara så du vet, ditt pretto!!! Hade Agnes gjort den så hade tillOmed det floppat...men ho e smart, så hon gör den inte....HA!
Du röstade bergis på Geir ditt svulna manskuv..man schuvo...äh, va fan, du vet vad vi menar!
Vi tänker hälla dig under löpp, så du inte skriver nått mer taskigt....du ger dig för fan inte på ElctroPop som tjanger, för det kommer du aldrig att haja storheten av, göbbe!
"VildsintaPopulärIvrare mot Intelegensian" VPImI!

Unknown sa...

Du är en sjuk man i en sjuk kropp!!!!

Anonym sa...

Kalla mig....oss tjejer, inte för en man, vi är så mycket mer!!!!
I det nyligen utförda hälsotestet så ligger vi 20% högre i styrka och ambis än våra jämnåriga så glöm alla såna drömmar. Här pratar vi razorsharp mind and bodys som den multipolära personlighet som vi tjejer vill manifestera i afton!
Vi sitter med alla papper i knäet, så försök inte ens!!!!

Pöss, Göbbe!
Nu måste jag kolla vad jag angav för förkortning, visst ja....
VPImI...och vi är arga tjejer, inte en polare till dig....nej, inte det....alls, inte, no go där, glöm det! Power to Twitter and the gorgeous/ vårt charmigaste troll Jidhe! ds

Anonym sa...

WOW! Aggrobrudar på Mr.Rare...nu börjar det hetta till!
Jag gillar "hälla dig under löpp"!!!
G-sus, vilka flarn! Nu har du fått Generation Idol på dig, grattis!
R.S

Anonym sa...

Ja, se nu har du gett dig på det som ingen erkänner att de alltid gör. Givetvis inte jag men en hel del andra som jag vet att några jag känner känner. Finns säkert andra som jag känner som smusslar med detta också. Värre än smygalkolism...

Personligen tittar jag givetvis aldrig och vet faktiskt inte ens vem Peter Jidder är och har ingen aning om han är populär eller inte...

/HH