13 oktober 2010

Vad gör Hemtex?

Full respekt för att de vill bort från rabatträsket och vill börja tjäna pengar. Jag har dock tre synpunkter eller funderingar.

Hur reagerar deras kunder som har handlat med rabatt när allt har stigit i pris och alla rabatter är borta? Vad tycker kunderna om att det bara finns mjuka saker i butikerna nu? Jag tycker att det är bra men jag är ingen stamkund. Och så den tredje saken: Vem har tagit beslut om den enormt fula 80-talsaktiga loggan som ger mig en känsla av att det är ett växlingskontor. Jag tar ej med en bild vare sig på loggan eller det frilagda x-et. Det är helt enkelt för fult för mina läsare.

Nåväl, några svar lär jag inte få här. Detta blir till ett lycka till för Hemtex! Jag kommer fortsätta köpa deras lakan som heter Satin som är fantastiskt sköna.  Och jag kommer fortsätta at tycka att det är kul att komma till kassan och säga att jag vill växla tusen euro till pund.

Alla borde inte lita på unga reklamare som inte kan historiken eller de som tycker att det var snyggare förr.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skitful!!!!!!!!

/HH