12 november 2010

Department 5 - Factory Sync

Fin jacka från Department 5

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min färg på hallen på Långholmen, oerhört upplyftande. Man blir glad rakt av det och kan man kan hålla masken när Vingresors tourleader samlar flocken, då torde allt vara gott! Material, säg inte 100%bomull för trots att det är ett ljuvligt material, så är det uruselt för vårat stränga klimat!
Jag har iaktagit denna blogg på håll och funnit en viss diskrepans mellan klädsel och just funktion. Det verkar inte vara några dumbommar som skriver här, och det gör att jag känner mig ett halv kvarter bakom om det inte är så att de varumärken som presenteras, åxo har någon uppföljning!
Länkarna är tidsenligt ocharmiga men allt så säljande!
Mvh
Peter

Anonym sa...

Varför denna reklam för Department 5? Är du på väg att byta namn? Mr Department 5? Bloggen, vad händer med den? Jag är orolig nu.

Kidda

Anonym sa...

Skitsnygg! Tjej, kille eller uni? Har den kommit eller är det vårens grejer?

Oj vad jag skriver oj och har mycket frågor idag:)

Kram Ann