09 november 2010

Tropicana Antioxidanter

Stylisten hjälpte mig att handla under det väl kända Normaliseringsprojektet. Det hon hjälpte mig med var att handla saker som skulle göra att de som såg vad jag handlade eller tittade in i mitt kylskåp skulle förstå att jag var som alla andra. Jag gick med henne till Hemköp och hon nickade jakande om de saker jag köpte var sådant som var normalt att handla. Annars var det bara att ställa tillbaka. Jag köpte det ena och det andra som tydligen ska finnas i ett påsatt kylskåp hos normalt folk. Allt det kunde jag varit utan förutom att jag fick lära mig att handla och dricka Tropicana Antioxidants.

Det är en beroendeframkallande dryck som löser alla näringar en person behöver ha i sig ett par liter om dagen av. Tro mig, det känns i alla fall så. Går många liter per vecka numera. Bara denna helgen gick det säkert sex liter. Skönt att vara normal och att lagom är bäst!!!


Du kan bli medlem i Tropicanas frukostklubb här om du inget har något bättre för dig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag vet hur manisk du är, nu kommer Tropicanas omsättning höjas drastiskt. NU pratas det om att MrRare kommer till Paradiset... Måtte det stämma för vår skull:)

Puss Annika

Unknown sa...

Tropicana omsättningar har redan ökat, så är det. Kan hända att jg kommer till Paradiset. MrRare är lite febrig och annat larv, kan bli bingen hemma. I så fall kommer jag helgen efter!

MrRaRe

Anonym sa...

Nä, nu har jag blivit för vuxen för denna pseudo-umgängesform! Insåg härmed att vi har något bättre för oss...igen! NormTrams fick botten att gå ur, det är bara pausmusik för mig/dig, vi rings ok! over and out!
R.S
ps. krya på rej!