10 november 2010

Department 5 - Factorysnc

Annan schysst tröja från Department 5

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känns som det är flera nya märken på G, kommer du byta namn och url snart då? Ses snart!

Kidda

Unknown sa...

Jag kommer aldrig byta namn Kidda. Du kan vara lugn.

MrRare

Anonym sa...

Säljer dom denna för pengar? Trodde gnuggis eran var över! Men, ändå, jag skulle vilja ha en Tshirt som sa att jag gillade en av Lou Reeds 3 bra låtar!
Såg några Skatfjädrar i parken, kan man sälja dem som pre-federations repliker? För oss modernister, finns den någon som säger "TDC drivers rules"? Skulle vilja ha en sån, nu när jag hajat hur kul det är!
R.S

Anonym sa...

Kommer naturligtvis att fortsätta läsa då och då, av pur förundran, men ber härmed att få tacka ifrån mitt djupaste bås av antites och folkföljande ironi, för alla munhugg och parlogenika gensvar under denna tid! Andas! Nu är det över!

Ha det helt fabulöst bnpfrämjande och poetiskt här och framförallt DÄR!
På söndag är det Farsdag och jag förväntar mig den sista Gibsonen i samlingen, därefter är det inte mycket jag kan tillföra förutom bägge skjortslejfarna ut:)

I got your phone nr, period!
Over and out!
R.S