11 december 2010

Scarlett Johansson


Personligen har jag svårt för att tycka någon ser bra ut utan att känna den. Fast jag vågar uttala mig om att Scarlett Johansson kan se cool ut på vissa bilder. Hur hon sedan är som person, har jag ingen aning om och kan därmed inte påsta om hon är vacker, snygg eller annat. Låter de som känner henne uttala sig om det.
Och hon får betyget cool trots att hon är blond. Scarletts pappa är dansk och hennes mamma är amerikansk judinna. Detta kan vara bra att konstatera och se för den del av den danska befolkningen som är rejält korkade. Världen blir helt enkelt vackrare desto mer internationell den blir.


På Wiki kan du läsa om fröken Scarlett Johansson här.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Iblan får du ryck med saker du lägger upp få jag inte är bombis på hur du tänker. Varför ge denna flicka publicitet? Varför uppmärksamma henne? Och en blondinska?

Kidda

Anonym sa...

Nu var det riktigt länge sedan jag kommenterade, ast jag läser fortfarande. Denna tjejen är blond, tråkig och för gammal för dig. Ta date med mig istället!!! /Fresterskan

Anonym sa...

Scarlett har koll och är under mina vingars beskydd! Det bevisas av avsaknaden av ett "e" i slutet av hennes namn! Hade det varit där så hade hon varit ett dårvåp:)
R.S
ps. Yes I'm back, och somliga har inte saknat mig nog!!! Det innebär att ni blir lämnade ifred...total trist fred;) ds

Unknown sa...

Kidda! Hon fick vara med en gång för att jag fick syn på en bild av henne när jag googlade efter en modebild. Så mer genomtänkt än så var det inte. Och jag är lika förvånad som du att det blev en blondinska...

R.S.! Misstänkte att hon fanns under dina vingars beskydd. Och jag hoppas verkligen att dina besök återigen blir frekventa efter renoveringen. Vad andra tycker det skiter jag i...:)

Anonym sa...

Hon är min, ge sjutton i henne!!!

Love Jonas

Anonym sa...

Jag tror att hon inte gillar killar...

Annika

Unknown sa...

Jonas! Alla är så fria som dom vill!
Annika! Det gör inte jag heller!

Puss på Er!