16 februari 2011

Isaac Sellam Experience

På invigningen av nya W19 & Guapa så hade en av deras stamkunder en helt fantastisk rock från Isaac Sellam. Jag ska till Paris i slutet av denna månaden och det blir det en jakt under några timmar på att hitta något kul från Isaac Sellam. Här kan du se hans kollektioner SS2011. Jag har inte lagt många minuter på att leta efter någon mer officiell webbplats så du får gärna komma med tips till mig. Isaac Sellam gör helt grymma handgjorda jackor och rockar i läder. Han mixar gärna lädret med filt, cashmere och knappar likt den på bilden nedan. Och han har stamkunder som Heidi Klum och Nicholas Cage.
Jag har, som skrivet, inte hunnit leta upp massor av information eller bra ställen att länka till, men du får gärna hjälpa mig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Skitsnygga grejer verkar det vara! När ska vi få se det? Är du i Paris nu eller varit eller snart eller...?

Stay unique Brother/Kidda