11 juni 2011

Minns bara inte allt och alla längre

Det är säkert någon form av overload som påverkat min minnesmotor och min relationsbank permanent. Fram till en höst för några år sedan så mindes jag alla människor och alla namn. Äldigt ofta kopplade till plats. Jag gör inte det längre. Minns bara inte allt längre... Ett tag tyckte jag att det var en smula charmigt, skönt och faktiskt rätt nice. Nu känner jag att tiden som läggs på performance faktiskt äter av kraften och kapaciteten att minnas. Det må låta hårt att det är finito med försämrad kapacitet. Jag kommer att lösa det och ändra det genom att skaffa en något mer s-kurvelik prestation. En prestationspumpning som bygger på att det ges minuter till annat, ibland. Deal? Vill minnas allt igen! Så snart är det lite prioriteringar att bonka om.

Inga kommentarer: