31 juli 2011

2 ½ män


Jag vet att jag skrivit det tidigare och vill skriva det igen. Serien 2 1/2 män är eller var magiskt och oförargligt bra. Samspelet mellan alla de fasta skådisarna är sagolikt bra och jag har i princip aldrig sett annat än bra eller skitbra avsnitt. Det är en av de få komedigrejerna som alltid får mig att garva högt för att det är så fånigt roligt. Nu har jag dessutom kunnat se avsnitten som går 18.30 och 19.30 under en vecka, som jag annars alltid missar.

Synd är det att Charlie som Mr Sheen har lämnat serien och nu hörde jag något om att Ashton Kutcher skulle ta över, ingen risk att jag kommer lägga tid på det om han ska försöka axla Charlie Sheens roll.


För mi spelar det ingen roll hur jag hoppar mellan avsnitten och årtalen. Det är helt enkelt enormt kul.

Hur är det gammaldags depp-uttrycket är, kul så länge det varade? Fast vad jag ville nu var detta... Om du måste välja att vara en av karaktärerna i 2 1/2 män, vem väljer du att vara då? 

Inga kommentarer: